Don't blame on him.

En sak som slog mig just nu är:
Labben är sjuk, vilket är väldigt tråkigt och jag tycker väldigt synd om honom!
- Jag ska inte vara barnvakt idag då Gustaf åkte till en kompis och skall sova där.
Jag tänkte att jag kunde höra av mig till Dunda (Labbens lillebror och även en av mina absolut bästa vänner) och fråga om han kunde komma över.
Men hur fan skulle det kännas för Labben?
Konstiga människor är ibland va? Låter inte mig få ha den jag älskar mest av allt hemma hos oss? Men hans lillebror får gärna vara här? Är det normalt? nej.
Så klagar alla på min pojkvän, att det är han som gör mig socialt invalid?
- Jag skulle nog mer se det som att det är lite svårt att vara socialt aktiv när ni förbjuder mig att ha ett socialt liv. Jag syftar inte på Labben.
Hm.

min åsikt.

Kommentarer
Postat av: Roby

Varför skriver du inte om VARFÖR han inte ska vara i mitt hus?



Ha en bra dag

2010-03-18 @ 18:14:02
Postat av: Linnea Edlund

Nej men du kan gärna berätta :) Jag har faktiskt alltid undrat varför han inte får vara i DITT hus.

2010-03-18 @ 18:28:33
URL: http://linnets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0