Den gillar jag, haha!!!

"Saknar dig så mycket *****! VI FÖR EVIGT <3!"

Alltså inte för att vara sån, men efter en vecka tillsammans så blir de där ju utmärkt (?) ööööh..... skämtar ni eller!

Är det någonting jag hatar så är det folk som blir tillsammans och har varit tillsammans i en dag typ, sen är de typ "du o jag för alltid" och så vidare.
Varför inte skaffa barn, villa, volvo och hund när ni ändå håller på? :) Jag menar ni har känt varandra i snart över en vecka "- ni måste ju veta allt om varandra! "
Töntigt är det.

Jag var också/är också GALET kär i min älskling. Dock har vi känt varandra i lite mer än ett halvår nu så de känns absolut inget omoget eller dumt att säga till honom precis som det är. Att jag aldrig älskat någon så mycket som jag älskar honom, och att jag VILL leva all min tid med honom.

Men om jag var flickvän till någon som skriver "jag älskar dig, du och jag för alltid" efter en vecka tillsammans.... Då hade jag först kört ner fingrarna i halsen och spytt, sen hade jag skrattat och sen blivit arg och till sist RÄDD och sprungit mot SKÅNE... :)

KÄRLEK är en väldigt VIKTIG sak.
MAN SKALL ALDRIG använda ord som att man älskar någon annan om man inte vet ett skit om kärlek.
Att misshandla dom tre orden är som att spotta på den man är tillsammans med.
Man ska VETA Vad man vill. Vem ens partner ÄR (även fast man är kär) i den man tror han/hon är så kan han/hon visa sig vara någon helt annan.
Jag har ända sedan jag förstod att man kunde bli kär i killar också som liten, lovat mig själv att ALDRIG säga att jag älskar någon på dedär kärleks sättet om jag inte MER än menar det.
Ibland väntar ja glängre än det behövs.

Samtidigt förstår jag er som snackar kärleksförevigtälska skit efter en vecka... För jag var/är så otroligt kär i labben att jag hade kunnat säga att jag ville vara med honom för alltid efter en vecka också HAHA... MEN det var bara för att jsg var NYKÄR och dum. Innerst inne visste jag ju att vi hade bara en flirt då ;)
Nu efter ett HALVÅR känns det MYCKET bättre att kunna säga det så att han TROR på mig. FAttar ni ?
Om någon skulle säga till mig att han älskar mig efter en vecka hade jag skrattat och vetat hur lite han egentligen vet om kärlek.
Men när Labb4en säger det till mig såhär, vet jag att det verkligen ÄR kärlek.

Slit aldrig ut dom tre orden på någon människa ni knappt vet något om.

Min åsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0