Dagens "brev" till älskling.

Hej baby ♥
- Jag tänker på dig hela tiden ska du veta. När jag ligger på stranden till exempel, så ligger jag och fantiserar om våran "kommande" resa :) För den KOMMER, det skall jag se till.
Du brevid mig på solstolen... Då lever jag verkligen DRÖMMEN. Dom två största sakerna i mitt liv... på en och samma gång! - Solresa och du ♥
Jag funderar mycket på vad som blir billigast resa och sånt... Tunisien, Egypten, cypern, bulgarien eller kroatien kanske? Italien hade varit något... där jag faktiskt har härstamning från, ifrån mammas sida.. Morfar är nämligen Italienare och därav kommer mina osvenska pigment (lite fakta om mig haha)... Tänk då att besöka det landet med DIG. mm.....

- Det finns en affär här (jag vet inte om jag skrivit det här i bloggen tidigare) som luktar som du :D haha... Det är helt underbart! Jag är där inne minst en gång varje dag ♥
Det känns som jag kan nå dig då på något sätt... Precis som det luktar när jag andas in din doft när jag kramar dig till exempel.. Eller som när jag ligger bakom dig och håller om dig medans vi ser på film... ÅÅÅH vad jag SAKNAR det. Helt otroligt...

Det finns EN sak som jag saknar så MYCKET. Och det är dina läppar. Inte bara efter att få pussa på dom, utan även att dom luktar så otroligt GOTT. Dom gör verkligen det!
- En blandning av din naturliga doft, och cigaretter... haha... Det är svårt att förklara.. dom luktar typ varmt om det nu finns en doft för det... Jag vet vad dom luktar! Dom luktar Varmt, cigaretter, dig och mjukt på samma gång. Det är kärlek helt enkelt.. Och jag kan inte vänta på att få slänge mig i dina armar och pussa på dig tills du får slå till mig innan jag slutar :D ååh hjärtat... Du är så älskad!

Jag vill pilla i ditt hår nu... haha, det är så mysigt :D Du har tjockt hår liksom.. Det bästa med dig är dina kinder när du ler :D Dom blir så SÖÖÖÖÖÖTAAAAAAAAA.... VILL PUSSA PÅ DOM NUUU..
Och jag vill bita i din haka :D Den är så söt. Man får sånt jäkla bra grepp om den :D hihi...
Jag vill kyssa din rygg också.. Sådär som jag brukar göra :D Den är leen...

:( Nu saknar jag dig bara ännu mer för det... Men på söndag älskling, då ska jag få dig igen. Tills vidare får jag helt enkelt njuta av min resa och vänta på att få känna din värme i de kalla sverige.

Puss älskling.
Du är så älskad.. Det är du verkligen!


"You showed me what to live for!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0