Dagen som den kommit och gått!

Hejsan alla! :)

- Nu är jag äntligen här igen :D Linnet dah man, hell yeah... hehe.

Jag såg att Labben hade lagt in ett inlägg här under :D skit bra, eller hur? Därför har jag gjort två nya kategorier. En heter "Teneriffa 2010" den andra heter "Labbens "spontaninlägg" :) Bra va?

Dagen har rullat på :) Den började som vanligt med att jag vaknade upp ;D haha right? Fast lite senare denna gången än vad jag brukar -.- Låt oss säga att den var 09.00 här i spanien, men 10.00 i sverige. Så jag fick panikoo!! Dessutom gick de en viss tid till att hitta min mobil som jag duktigt och inte så fullt ovanligt slarvade bort innan middagen igår -.- gissa vart jag fann den??
- I mammas garderob (?)

Efter frullen så klädde jag på mig bikini och så tog vi alla bussen ner till stranden :) Vid denna tiden var det solsken.. men under dagen har det varit ganska molnigt, därför kommer bilderna se helt mulna ut. Men låt er inte luras av vädret :) Det är faktiskt UNDERBART här på teneriffa! Jag LOVAR.

På stranden har jag spelat bech tennis med gustaf och matte :) Jag blev utklassad som vanligt.....

Sen tog jag en promenad ensam och köpte glass :) Det är massa afrikaner här på gatorna som skall sälja sina solglasögon... så det var en riktig MATCH att ta sig förbi alla obemärkt ;) haha...

Middag käkade vi på ett trevligt ställe vid stranden :) ( dock lite dålig koll hade dom när vi beställde.. big minus). Sedan tog vi oss hem till hotellet :) Nu skiner solen som bara den här på eftermiddagen. Man kan inte annat än NJUTA.

Efter ett glas bubblis på balkongen tog jag datorn och vandrade ner hit till mitt lilla cafe :)
Har ingen aning om vart vi ska käka ikväll :)
Men igår käkade Robban iallafall KANIN :( Jag höll fanimej på att börja gråta. Inte för att jag är vegeterian eller något, men jag hade typ sju kaniner när jag var liten som jag älskade över allt annat på jorden, haha. Däremot dog alla och rymde med jämna mällanrum -.- Så jag kunde iallafall inte se annat än mina kaniner på hans tallrik:(
Och matte käkade OX SVANS... whhaaaat?
 
Min beach look idag :P kjol och dior linne är väl inte så fel? :D haha förutom att jag hatar att ha låg kjol... -.- Midjekjolar ftw.

Tony där i hörnet (min andra såkallade "plastbror" haha)

Vi i denna familjen har en tävling om vem som blir brunast :D haha, detta är då matte, och trots att han har 25 % mer blatteblod i sig än mig (alltså 50%) så tror jag att jag leder hittils ;) Fast mamma ligger först med sina 50&.... -.-

Man kan ju bli lite less på molnen... men brun blir man ändå!
På resturangen :) Mamma, Gustaf & Tony montana.

Cola for the way...

Var tvungen att föreviga mammas klädsel idag, haha :) sötisen. Hon frös av någon anledning, så hon klädde på sig allt hon hittade i strandkorgen.. och resultatet blev: PAPIGOJA!

Pasta bologonesa blev det för min del :)

Denna saken konkar Gustaf troget runt på vart han än går :) i detta fallet på väg hem.

Gänget

Bror och papigojan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0