då äre bestämt!

hejsan alla busar! hur är det med er? själv mår ja kanon och kan inte sova, är så himla glad över att ja ska köpa en ny telefon och att dagarna börjar dra ihop sig tills att älsklingen kommer hem! jag och några kompisar var ute och fikade idag, när vi skulle ta bussen hem som gick om 10 min så fastnade vi vid två telefonförsäljnings snubbaar som sålde telfoner åt telenor. och ja, ja ska vara ärlig faktiskt, är man grym säljare då får man sålt på sina varor. och den här killen som tog kontakt med oss visade sig vara en riktigt grym försäljare som i sin tur ledde till att ena kompisen köpte en mobil med sig hem. (emran) och då blir jag smått sugen på de ja me. typiskt! och då bestämde vi oss att vi ska ha lika dana telefoner, ja köper min imorgon! :)





det blir denna!

mobilen funkar både i touch screen och vanligt, det är en såkallad "slide" telefon. den har 8,1 megapixel kamera, 8 g minne, 60 filmer på köpet och en gratis surf på internet och det gäller så länge ja har mobilen så att säga. det är inte mobilen i sig som lockar mig utan bara att ha något nytt. ja såg lite på den idag när emran starta den oså, den verkar vara tvär bra. inte allt för krånglig men inte allt för vanlig heller, och det tycker jag passar mig :D




ÄLSKLING, JA VET ATT DU SKULLE KÖPA EN KAMERA MEN OM DU INTE HAR GJORT DE SÅ HAR VI EN NU! <3 
kom hem nu älskling, ja saknar dig jätte mycke! kom hem nu! :) kärlek!

Kommentarer
Postat av: hannah

neej köp inte den där. den SUUUGER. har den. och mina kompisar har den. den har slutat funka för oss alla. touchen kommer sluta fungera inom en vecka och sms försvinner. och så blir den skit seg!

2010-03-03 @ 07:41:04
URL: http://hannahkatz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0