Chocken! Vinter blir till sommaren...

Här om dagen när jag gick ner för våran backe möttes jag av en besynnerligt chockande syn! Alla andra dagar när jag gått ner för backen har jag alltid sett samma sak.
Ko-hagar som är vita av snö. en OÄNDLIG Ö med snööö over all!
- Här om dagen möttes jag av den här synen.

Green?!
detta påminner mig om när jag var liten, jag var ute och gick med mormor tror jag, det var vinter ute - så var det en liten plätt där de var gräs istället för snö (det hade antagligen stått en soptunna där eller något) så sa jag till mormor "vänta mormor, jag måste bara gå på sommaren" Rätta mig om jag har fel, det kanske inte var just mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0