Älskling!

Detta inlägget är tillägnat dig!
- Eftersom jag inte har möjlighet att ringa och SMSa dig hela tiden här utomlands då det kostar så otroligt med pengar så har jag inte möjlighet att hela tiden uttrycka mina känslor på samma vis som jag alltid annars gör - på ett eller annat sätt... Ibland blir det rätt, och ibland blir det fel...

- Idag funderade jag på varför jag kan bli sån där grinolle.. Jag grinar med mig själv. Jag kopplar mig själv. Jag stänger in mig själv. Vet du varför??
- Jag tror aldrig att jag duger på något sätt åt dig. Hur mycket du än SÄGER det till mig... Jag kan inte fatta det.. JAG? vad ser dU i mig? Hur kan JAG ha fått en sån som dig? Du är underbar... Hur kan jag ha fått just det jag alltid önskat mig?
- Jag klamrar mig verkligen fast vid dig, fast jag vet att jag inte behöver. Jag litar på dig och du litar ju på mig :) Men jag blir så inperfekt när du är så perfekt. Med tanke på att du är så fin och jag är så vanlig... Jag måste förbättra mig tänker jag... Men det är DÄR jag gör fel hela tiden, och du säger det till mig.
Idag har jag insett att du faktiskt älskar mig för MIG. Du önskar inte jag var något annat än MIG. Och dom gånger folk tror att du försökt ÄNDRA på mig, är dom gånger jag inte är den tjejen du blev kär i.
Jag är starkare nu älskling.
Jag älskar dig mer än jag någonsin gjort!!

JAG SAKNAR DIG.

Citat:
" Du kan inte ändra någon annan människa än dig själv..."

PUSS TILL MIN LABBEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0