Yesterday!

God morgon!
- Jag har vaknat upp hemma hos Nathalie i Visby. Jag och Emmy har delat madrass och beklagat oss över vilka idioter det finns på denna planeten :) Grejen är ju den att alla är människor.. alla kan vara idioter. Men varför skall bara vissa vara extrema skitstövlar? och varför dras alltid vissa tjejer till såna? Jag har stött på både tjejer och killar detta året som har varit extrema idioter. Och jag kan luugnt säga att jag inte är en av dom! hehe, är det dehär som kallas självgod? ;)

Iallfall, igår efter mitt lilla inlägg så klädde vi på oss sommarkläder i hopp om lite sommarvärme för att dra oss ner mot almedalen och kolla på alla fina studenter :) DET VAR TUR att vi satte på oss sommarkläder - för igår - ta er i röven Göteborg - Gotland hade så sjuuuuuuukt varmt. Jag har ändå pigment för värme, och har aldrig haft solsting. Men igår, shit alltså....
Eftersom det var så mycket folk på stan igår som skulle se på alla studenter så var ALLA köer till kiosker, glassbarer, resturanger & kaféer för långa för att stå i - så vi fick inget att dricka i oss heller!!

Men vad gjorde det.
När man stod där och såg alla studenter springa ut på balkongen och vara helt sjukt glada så var det som att deras glädje gick in i oss. Särskilt mig och emmy, sen smitta det av sig på Becca och slutligen Hampus & Nathalie haha. Det började kännas som att det var vi som tod studenten!
Mitt i alltihopa när dom springer ut på balkongen så står alla idioter med sina skyltar. IVÄGEN. Dom har dom antingen för lågt ner eller inte uppe alls. Hade idioterna HÖJT dom lite till så hade jag sett bättre -.-

När vagnarna kom rullandes sen vid hamnen så dunkade hjärtat och adrenalinet kändes typ... Jag ville också haha.
Sjukt kul och stå där. Jag menar basen i musiken kändes in i hjärtat på mig - och då stod jag ändå INTE i vagnen! TÄNK vad kul. Inge avundsjuk?

vi käkade lite donken, studenterna stannade på östercentrum en stund och pratade - träffade på lite nygamla ansikten och aa.. så var dagen igår :) Jävligt soft med jävligt måna kända ansikten!

På kvällen chillade vi lite vin hemma hos Nathalie. Klockan tio drog vi till innerstan och var hemma hos en kompis till Becca. Plus några tjejer och deras pojkvänner.
Jag och emmy tog en liten promenad i stan för att det var mycket roligare.
Sen ballade kvällen ur. Inte för att jag var full, utan andra orsaker.

Donken igen, sen gick vi hem och sov :)
Så nu sitter jag här!


Bilder från vattenpipa kvällen.

Mongo yao? hahaha


haha mongon nr 2. Ida och Bellis


Tjeja


Ida ser väldigt nöjd ut med tillvaron, haha!


vi gillar godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0