VILL OCKSÅÅ....

Jag vill också åka utomlands :(
Alla har eller skall åka utomlands. Why not mee? why man!
När jag skriver "alla" så menar jag bara alla bloggare...... Kenzas blogg tex, hon skall till Kreta nästa vecka. Dessie är i Spanien, Foki är i new york, Paow och Hugo rosas kom just hem från aiya napa och DennisM ska just köpa resa -.-
VAD? Man blir bra avundsjuk alltså.
Vill också vara så rik att jag har råd med egen lägenhet PLUS att resa lite när jag känner för det :D


Jag vill till Australien igen!
- Jag tvingar snart både Labben & Emmy att följa med mig dit i vinter ( då är det sommar där ) och stanna där hela jävla hösten, vintern och halva våren innan det vi kallar "sommar" i sverige sätter igång -.-

Nej men, en månad drygt hade jag velat vara där!

Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0