Trött

Somnade inte förs en tre inatt för jag var så uppspelt.
Kan inte avslöja varför än :D men det handlar om en fet present.
HOPPAS det går igenom nu!

Ställde klockan på åtta för att ringa bejby och väcka han. Sjukt kul, vissa blir agrisiva av att bli väckta, och andra som redan är agresiva blir jätte snälla - som labben tex.

jag: - mmmmmmmmmmmmmmmmm
Han: - faan vad braaa.. gud va bra du är ... åååh taack...
Jag :- mmmmmmm godnatt
Han :- vaa? aja, puusss
Jag: - puss

haha så söt :)

Sedan somnade jag om och vaknade av att Ida karlsson ringde Emmy och ville göra någe :)

Får se vad som händer!

¨gangsta

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jag ska jobba i butik, i framtiden hoppas jag på att bli bröllopsfotograf :)

2010-06-02 @ 12:32:33
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0