Trött.

Det var tänkt att jag och Emmy samt Jac skulle grilla... Men alla är helt slut, plus att Emmy skall upp tidigt och jobba imorgon så det blir nog inte så nu.
Jag däckar snart... är sjuuukt trött. Inte på grund av sömnbrist eller för att jag har gjort något så dumt som att supa? - utan för att jag har som sagt varit och är väldigt ledsen.. Och min kropp gråter inte när jag verkligen är djupt ledsen, utan jag blir bara dämpad. sen två veckor efter att det utlöstes så kommer resten. Sen blir man mänsklig igen.
Men nu kan det gå åt två håll.
Nog om att vara ledsen. Skall nog se film ikväll istället.. ta ett bad nu kanske? jag däckar snart iallafall som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0