Sweet home!

Nu är jag hemma efter en låång färd.
- Nej men, jag skulle ju först ta bussen med Ida hem från Visby som gick halv fyra.
Men sen ändrade hon sig och skulle åka halv fem - så vi väntade tills dess. När vi gick till bussen hade vi rätt bra med tid. Men när vi kommer så att vi ser bussen stå på stationen så börjar han som kör bussen åka FAST han ser att vi står precis utanför och gapar. Jag peka finger, för jag är mogen.
Så det blev helt enkelt så att vi (jag ida bella & martina) fick sitta och glo utanför åhlens tills nästa buss gick, men det gjorde inget.
På bussen satt jag och Ida och kollade på film på hennes dator! Hip hip hora hahaha. Fan vad pinsam film. Jag klarar nästan inte av att se såna filmer...
Anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0