Naaaw...

Sitter just nu och äter mitt första mål mat idag :) haha..
- Jag vet, det är inte bra - och jag försöker inte svälta mig -.- Men jag vaknade upp hos älskling i morse, och han inte käka frulle, och jag är inte den som är den som slänger ihop några mackor till jobbet hos andra.
Dessutom så finns det knäckisar på jobbet om jag skulle avlida (tror jag?)
- Så nu har jag fått två "utskällningar" av hjärtat att jag är dum som inte väckte han i morse så vi kunde käka, eller att jag tog med något. Men jag LOVAR dig att jag är inte ens hungrig nu när jag äter! Jag har inte varit hungrig på hela dagen hjärtat :) Vet inte varför... "when im in love, i dont need to eat or drink"
Om ni skall resa utomlands, tag med er min bror gustaf :) han är ganska roande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0