I walk the line

Jag sitter nu och lyssnar på "i walk the line" med laurent wolf :) Taggar inför något. Jag vet inte vad det är.
Kanske är det att vi just nu grillar hemma hos mig. Det skall bli jätte gott :)
Sen skall jag ta bussen in till  Visby :)
Vet inte vad vi skall göra! Spela kubb? om vi får tag på kubbspel.
Tror att kubb är gotländskt, så ni som inte vet vad det är, det är ett spel man delar uppvarandra i två lag och ställer upp kubbar. som man ska försöka träffa. enkelt spelregler, men roligt!

Jag har precis varit och lämnat Emmy, samt varit hemma hos Julia sjögurka och pratat lite :) Vi skulle lånat hennes kubb men det gick inte seddu.

Nu måste jag duscha!
- bussen går sju!

PUSS


snart kan man nog schteeka på ljugarn igen :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad görs, hur har din dag varit?:)

2010-06-02 @ 20:36:36
URL: http://mysecretisyours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0