Hos Emmy

Sitter just nu i Emmys data stol :)
Tjeja skall sova för hon skall upp o jobba imorgon :)

Idag efter att Isuckmybrother åkte hem så tog jag motorcykeln (sjukt pinsamt) till Marco :) Vi tog en mjukglass och sedan gick vi runt och snacka skit hela dagen tills klockan blev sex på kvällen!
Sjukt nice att träffa det mongot igen ! Snacka om att man kan snacka om alla möjliga sjuka saker med han! haha. Den enda killen som tål mitt dirty talk. Misstolka inte.

Efter det åtke jag till Emmy :) Ida A var här. Kul att träffa henne! Första gången tror jag, och hon var riktigt trevlig :)
Vi planerade Peace and love, och nu är jag SJUKT taggad!
Emmy har redan beställt biljetten, och jag ska göra det imorgon :)

Hej messi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0