FACEBOOK IS ON!

Nu har jag aktiverat min Facebook igen :) Kände att livet kunde inte gå vidare utan det som livet alltid handlar om, hehehe. Allt händer at facebook? right?

Idag har jag vart hos Emmy och inte gjort någe :) Men det är skönt ibland. vi har dock spelat lite musiik, gått en prommis och beklagat oss över hur lite det finns att göra!

Vi får se vart vi sover inatt. Här eller hos mig, eller var för sig. Men jag tror jag måste sova haime :)

Min Gotlänska börjar ta lite fart, fast jag aldrig pratat så grovt mycket gotlänska så finns det allt lite dialekt trots allt :)

Men nu ska jag inte sitta här och häcka!

HA DET.

Min bror kände för lite närbilder på Teneriffa -.-


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så mkt:)

2010-06-01 @ 21:52:18
URL: http://mysecretisyours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0