Bikinin

Den har kommit nu :) Ska hämta ut den på almö livs, men jag måste få tag på pappa först så jag kan kolla om mina pengar har kommit in eller inte.
Och dessutom måste jag ha tag i han för andra saker också!
- Fan vad jag är sugen på att resa föresten! Synd att man aldrig har pengar då, men jag vill verkligen göra det. Det finns liksom ingenting som får mig att må så bra än när jag är utomlands, och bara kan strosa runt på gatorna och andas in en annan kultur. palmerna, havet, ALLT.
Det blåser fortfarande här på the westcoast... men det gör inget. Det är ganska varmt ändå!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hærliga bilder.Man længtar tillbaka. Du ska væl snart sommarjobba, då ær det bara att spara och sen dra ivæg innan skolan børjar.



/Roby

2010-06-17 @ 14:45:29
Postat av: Dennis

sv: vilken tur :) jag hoppas verkligen det en lyckad resa :)

2010-06-18 @ 00:00:33
URL: http://daahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0