Bara för att tagga mig själv...

Så skall jag lägga upp en liten bildhistoria som ett snabbt genomdrag av förra sommaren !


Grottmongo 1 och två på Midsommar!
- Slutade med att Emmy och Bellis åkte till Hemse medans jag och Jacqline drog till Ljugarn.


I början av sommaren blev det många såna här fester...
En av dom var sista dagen jag var på Gotland i BÖRJAN av sommaren, då jag skulle tillbaka till Tjörn och göra min skolavslutning.
Jag festade hårt hela natten, fick skjuts hem av Dellan vem annars klockan halv 5 på morgonen och blev hämtad av mamma klockan 6!
Det blev en oväntad dagsfylla...


Sen var det dags för Vadstuck.. Gotlands lilla musikfestival! haha.
Detta är förra sommaren som sagt, och alla hade kul. Fast jag blev bort tappad asv alla som hade plankat in. Jag vågade inte detta, och det kosta typ 300 att gå in.
Men tillslut blev jag så hungrig att jag betalade mig in för att köpa en korv -.-
- kvällen slutade med att jag emmy och ellinor gick hem till mig klockan 5 p morgnen. Jag hade PAlle "s:et" släpandes på min rygg typ. Droppa han i ett dike i alskog och gick hem!


Detta var nog den enda kvällen vi tog det någorlunda lugnt.. Jag Emmy och Julia tog helt oväntat upp kontakten med Alva och blev friend med henne. Vi bjöd hem henne hem till mig och tog en engångsgrill med hamburgare, majskolvar och shit ner till våran äng och grillade och pratade om killar! haha.
Sjukt störda!
Dagen slutade ändå med att vi gjorde något på Ljugarn.


Sedan satte fide pubben igång.
Detta var veckan vi alltid bodde hemma vid Julia. Det var jätte mysigt!


Och här är helt enkelt random pics från fidepubbs kvällarna! (hur många är dom? 5 veckor? 4?)

Emmy festade lika jävla hårt varje gång. (en gång tog hon sönder sina skor)






Wasted natt... Alla tjejer tappade bort varandra.
Vaknar upp brevid Isak hemma hos någon Calle, och Bella smsar :
- Hej. Lever du?
jag: - ja. var e du?
Bella: - Hos emmy. 
Jag:- okej.
Bella:- var e jac? 
Jag: - ingen aning.
Bella: - var tog hon vägen igår da?
Jag: vene.
Sen besvära vi oss inte mycket mer om det... haha. 

Vi hade aldrig någon skjuts hem, men kom alltid hem på något vis. Denna gången raggade Julia upp vakterna till fidepubben och bad dom skjutsa hem oss till henne för 500 kr när dom eg3entligen skulle flera mil åt andra hållet.
Dom gick med på oss tjejer, men Isak fick inte följa med haha.
Vi smuggla in han ändå! Och inte fan betalade vi heller!
Det pinsama var att julia tappade mobilen i deras bil och var tvungen att träffa dem dagen därpå -.-


Eftersom Julia hade huset för sig själv dom veckorna så sov jag Alva julia och Emmy där hela tiden.
Denna natten hade jag och Isak somnat i Julias lillesyrras rum, emmy rådeckat på choklad i hennes mammas rum, och när jag går upp mitt i natten för ett glas vatten kutar Simon och Tom runt i huset medans Alva och Julia super gärnet! hahaha.

Nästa dag mådde Alva såhär.


Just another night on fide


Just another förfest hos julia.


Sen vare kubb VM, och de enda bilderna vi tog var typ inne på toan hahaha, eller omklädningsrummet... DAMERNAS.


Jag var kär i mitt hår!


Äh, what the fuck - det är över ett år sedan!
- Emmy fotografen. Tvingade oss nästan till denna bilden minns jag. haha.


Vi sov hos mig hela trion.
För det var vi. Emmy och Isak dom kaxiga, och jag - deras bitch...
Förvirrad neger.


Vi brukade rida runt hela jälva gotland varje dag typ!


Sedan började våra härliga dagar på Stranden i Ljugarn!


Sen i slutet a sommaren var det Elite eller vad det hette i visby.
Det var White tema. Så självklart hade jag och Emmy på oss svarta kläder :)
Jag tycker det var rätt äkta av oss. 



Alla bilder är tagna från emmys facebook :)
Men de gör inget, för vi delade praktiskt taget på den där kameran i somras!

SNIP SNAPP SLUT SÅ VAR SAGAN SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0