bara fem minuter till...

Det är ungefär så det känns nu, när jag tvingar mig själv till att vakna klockan tolv.
- Men det funkar liksom inte att sova längre. Att sova länge är ett tecken på deprission, och det är jag ju verkligen inte ;) hmm....
- Emmy ligger här brevid mig. Hon är lika trött som jag!

Jag drömde att jag och Hannah skulle hem till mig. Fast jag bodde i stenungsund, så man var tvungen att korsa massa broar...
Sen träffade jag Jimmie montell, Marco och Jacqline.

I dont know what we are going to do today.
Vädret är tråkigt.


Men något kan man alltid göra trots det dåliga vädret.
- Här innan lau basar - det spöregnade och åskade ute, men vi hade jävligt kul ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0