yo

Så har ännu en dag passerat!
Det gick fort må jag säga... Fast det är väl så med alla andra dagar också?

Anyway... Vad har jag gjort idag?
skolan...
Labben...
Hemma...
TV....
och nu är jag här...

Jag vill verkligen ha Labben här vid mig nu. Var länge sedan vi sov tillsammans...
ååååh vad glad jag blev idag när jag fick se han :D Det är alltid så när jag kommer att han låtsas sova. Det kändes så sjukt bra att bara dyka ner framför honom och kyssa honom hur myycket jag vill :D Verkligen få känna att han lever. Att människan jag älskar så mycket - faktiskt finns på riktigt och inte är någon satans dröm... eller film... Anyway, det var just vad vi gjorde - glodde film :) En bra jävel.

Jag har inte så mycket mer att tillägga än att vi har sovmorgon imorgon!! JIHA.

Godnatt dudes..


Kvaliteeeee caaam ruuuuuules. godnatt osminkad 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0