yo

Jag sitter just nu hemma vid Labben.

Vi har haft en helg tillsammans nu iallafall, och det var fanimej på tiden... Dock så har det varit något av en katastroooof....

Så vi lämnar det ämnet :D haha.

 

Just nu känner jag att jag är hungrig. Jag har inte käkat frullerulle än, och dessutom undrar jag vad jag gör uppe såhär tidigt med tanke på den tiden jag somnade... Men men, då somnar jag ikväll iallafall. Skit bra.

 

Jag har alltid hatat nudlar. Men helt plötsligt har jag fått fnatt och älskar det! Jag kan äta det hela tiden. Det är min bror som har gjort så att jag gillar nudlar. Mmmmmm.....

 

Nee, nu skall jag cecka Emmys blogg, och sen ska jag ... aj jag vene. Vi får helt enkelt se :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0