What a beautiful day!

Yo! ♥

Nu har jag varit vaken i över en timma typ och städat rummet till lite skön musik! :)
Jag vet inte vad som hände, men jag sov så djupt att jag vaknade först när Lab ringde för att säga mig ett par sanningens ord om att jag inte kunde sova bort hela jävla dagen - vilket givetvis stämmer - då jag såg på klockan och den var strax över ett?! HUR gick detta till.
Kan bero på att jag inte kunde sova igår. Så jag gick inte från TVn förs än efter tre, sen skrev jag ett inlägg här & sen började jag kika runt lite på hemnet.se och sånt för skojs skull...

Men men, Nu skall jag upp och käka :)
Sen ska jag nog göra mig lite i ordning.
Vid fem skall jag börja gå ner mot höviksnäs!
ÄNTLIGEN SKALL JAG TRÄFFA ÄLSKLING JIIIHAAA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0