walk, plugg, walk!

Tjooos! ♥

Ligger nu här i min säng för att skriva mitt lilla godnatt inlägg :)
Ni som skriver blogg vet hur det är, right? - Man kan liksom inte sova om man inte skrivit sitt "goood niiight" - det har blivit som en tvångstanke.
Jag är sån. Jag har alltid tyckt att det är skönt att skriva lite fritt från hjärtat, rensa tankarna... Skriva ner lite fina texter som berör en.. Lyssna på bra musik, lägga upp gamla bilder som väcker minnen.. aa ni vet? Därför har jag just denna bloggen. För att man kan göra precis ALLT detta. Vilket är precis mitt "tema". Om det ens går att kallas för tema? haha. Anyway....

Min dag har varit bra :) hoppas eran också varit det. Försökte käka pizza förut med Lab, men jag fick inte ens i mig min halva halva om man kan säga så? haha - sen var jag skitmätt. Är fortfarande det även fast vi käka vid sju!
För övrigt så hoppas jag att Lab skall gymma imorgon - för då kan jag sola :) har längtat efter det. Måste bara ragga pengar.
Studie bidraget skall komma imorgon dessutom...

Nåväl, nu skall jag kolla min mail! Sedan sussa så sött :D

God natt Lab ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0