ursch ursch ursch...

Här sitter jag i morgonrocken i ett tomt hus. Som tur är har jag kurat ner mig i ett gigantiskt täcke.
Utanför hörs signaler. Jag vet inte om det är polisen eller ambulansen. Men det låter mer åt ambulans hållet - och om det är ambulansen så ska dom garanterat hämta mig. För jag har så sjuuukt ont i min mage !!!!!
Neej jag skoja.. om det där med ambulansen iallafall. Men ont i magen - det har jag !

Min buss som jag skulle ta gick typ exakt nu.
Men jag satsar på nästa buss. Jag skall kolla när den går efter detta inlägget.

Jag måste iallafall duscha och käka frukost innan jag drar någonstans. Annars är min dag förstöörd..

Nej, nu skall jag kolla västtrafik!
ha en bra dag :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0