trevligt !

Nu är det iallafall bestämt att jag ska in till stenungsund tillsammans med Dunda & Jimmie :) FAN VAD KUL. Saknat dom som fa-a-a-a-a-a-a-a-a-a-aN med stort N.

bussen går 52 så jag måste gå här ifrån klockan 45. Det ska därför bli intressant att se vad klockslaget står på när detta inlägg är sänt :)

Vi ska in till stenungsund för att jag vill träffa dom men vi har inte direkt någon annan stans att vara. Så jag ska väl passa på att titta på lite smink och hårprodukter , hehe. Så får vi se vad killarna vill göra :) Dessutom vill jag ha en latte. Helst på espresso house. Men vi får se vad min budjet ligger på just nu ;) eller stavas det budget... hehe....

Aja :) det blir inget lääboy idag iallafall :) för han har blivit tränings narkoman. Men det är faktist lite bra för min del också.. då får jag ju ännu mer att titta på (a) haha... Aja.

Ha det, ska dra nu!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0