"to much love will kill you" - men wtf, vi ska alla dö anyway! haha.


Hihi, vad tycks om min rosa pyamas jag fick av mami?! :D


Japps!
Nu ligger jag här. Ännu en gång i min säng. Den är chooock nice :D haha nej jag skojade. Ska inte leka svensk nu... Den är jätte skön heter det =)

Idag har jag hjälpt älskling att ta sig till läkare :( måste säga att det såg ganska roligt ut när du gick baby :D tyckte/tycker så himmla SYND om dig!
Vi har även sett filmer och lekt med Nita.
Efter läkaren käkade vi på Robbans i kållekärr. Soft ställe, har inte ätit där innan. Är ju egentligen en vanlig pizzeria - men i mina ögon ändå inte.. Den har liksom mer att erbjuda. Jag käka pasta =)

Nu ska jag kolla runt lite på olika klädes sidor & kika efter sommar/vår kläder inför Teneriffa och sommaren 2010! Jiha :)

 
Godnatt säger avsminkad blek jävel från myggenäs snart.
ändring på ordet"blek" till ordet "svart" snart kan jag säga er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0