sova ensam borde fan vara förbjudet.

Här ligger jag vaken och tänker.
Jag kom just fram till att jag är hungrig :) Men det är inte så konstigt att man blir hungrig av att skriva ett tjugo meter långt mail till min älskade älskling Lamben. Jag hoppas han blir glad :) - han får lite att läsa iallafall, hehe..

Ska åka hemifrån klockan 10.00 imorgon på ett läkarbesök. Så jag går väl upp halv tio eller något :)

Försöker få tag på Lamben men han har inget batteri :( Jag vill så gärna tjata av mig nu kvällen innan. Jag gillar inte sprutor och sådant.. Finns ingen annan än älskling som får mig så lugn. Men SJÄLVKLART är den avstängd:)
Vill till och med att han ska följa med nu när jag tänker efter... klnatigt av mig att komma på det nu. Förseent... Han kommer inte ladda mobilen idag eftersom han antagligen redan ligger och sussar :) hoppas han går upp tidigt...

För övrigt har vi råttor i taket :) JIHA. Man kan typ höra tydligt hur dom löper maraton där uppe. URSH.

aja, jag ska väl fokusera på att sova hårt nu kanske.....
CIAO
BTW. här har ni en söt kille :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0