sömnproblem.

Labben kommer mörda mig när han ser att jag skrivit så här pass sent.
Men jag LOVAR dyrt och heligt att jag har legat i en timma i sängen med allt nersläckt och bara INTE kunnat sova... pfff.... Det är riktigt jobbigt faktiskt. Jag är hur trött som helst, men det går bara inte att sova! Kan någon fatta varför?!
Jag önskar älskling var här och höll om mig nu. Då hade jag somnat direkt. Fan vad jag älskar den killen.

Imorgon har jag än så länge följande schema :

  • Gå upp 06.45. Tvätta ansiktet, sminka mig, käka frulle & uppdatera bloggen. På så vis borde jag vakna upp ordentligt innan skolan.
  •  Buss till skolan kl 08.02
  • Gå i skolan såklart. Slutar tio i ett eller tio i två tror jag...
  • Väl hemma skall jag byta om, sen jogga ner till affären - köpa hårfärg - jogga tillbaka hem.
  • Färga hår.
  • Ner till höviksnäs och träffa älskling. (om han vill :D hihi)

Det var väl typ allt för imorgon hittils, och jag tror inte att jag hinner med så mycket mer =)
Det jag ser mest fram emot är älskling & färga håret. Det jag ser minst fram emot är att gå upp så tidigt... huu..
Men UPP SKA JAG!

godnatt för tredje gången nu :)

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0