sommar/vår minnen...

Gissa vad jag gör just nu?
- Jag sitter och lyssnar på Kapten röd. Och jag får rysningar genom hela kroppen.
Det är låtar som ger mig så mycket minnen och flashbacks.

Jag minns allt när jag hör dom här låtarna. Jag saknar det så jag börjar gråta ibland. Som nu till exempel. Jag lyssnade just på "stjärnorna finns här".

Det var på den tiden jag alltid var med Dunda, Jimmie och Matte samt Said. När vi drog ner till Loka och badade. Det kändes så oändligt. Mina bästa vänner. Vänner som ALDRIG svek mig. Som behandlade mig som en av dom ALLTID även fast jag var ända tjejen. Jag behövde inte bevisa ett skit - även fast jag var tjej. Jag var liksom en av dom.
Jag var aldrig deras "hoe" haha... Jag var deras broe :D så jävla klockrent. Jag och dunda var alltid dom ända som vågade bada... Asså FAN.

Jag minns till och med vad jag hade på mig. Den där dagen på stranden. Som jag minns mäst. Mina shorts, och en fluffig vit klänning som jag knytit upp till en tröja. Det var så perfekt sommar liksom...

En till sak jag aldrig glömmer är skolavslutnignen. Jag visste det inte då. Men det var de sista ordentliga vi gjorde tillsammans.. innan vi splittrades - det vi aldrig trodde skulle hända.
Jag hade en svart klänning och mina 12 centimeters skor... efter avslutnignen vandrade vi till Dundas lillebrors skolavslutning, där minns jag att Labben var tillsammans med Emran och någon mer. Haha som vanligt blev jag röd i ansiktet. Men det hör inte hit.

Vi fortsatte färden ner mot matte. Vårat sista minne...
Vi satt och lyssnade på just den här musiken jag lyssnar på nu - drack lite och väntade på att vi skulle åka till Almön - haha... Kalla oss små du. Men vi älskade varandra allihopa vill jag lova. På de där vänskapsviset. Det var RIKTIG vänskap.

Hur blev allt så här egentligen? Jadu... Livet tar sina vändningar ibland.
Men ibland känns det som att man borde kunna ha både och.

Jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Dunda (:

Jag minns allt så väl , jag saknar dig.. vi borde hitta på något tillsammans allihoppa som förr !<3

2010-01-28 @ 14:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0