såå

Nu jävlar skall ni se att bloggsaten kommer igång igen!
Har ju inte haft något internet sen jag kom hem från Gotland vilket var i måndags.
Så nuuu har jag det! Dags för writing hihi.

Det finns dock en sak jag fortfarande saknar. Kamera. Förutom camen har jag ingenting. förutom min kamera på mobilen. Gustafs gamla mobil. en sony ericsson med skitkamera :) men det är iaf bättre than nothing.

Igår blev både jag och Labben sjuka när vi var ute och gick. 15 minus grader. Feet. Jag vet inte hur det är med han exakt, men jag nyser hela jävla tiden, mår illa & har ont i halsen - samt att jag vaknade av att jag inte kunde andas genom näsan. SOFT!!!

Just nu ligger jag fortfarande i min säng fast jag vaknade för över en timma sedan. Nu är jag dock påklädd. Orkar inte röra mig, för jag är extremt hungrig men mår alldeles för illa för att äta så jag väntar hellre på att jag ska må tillräckligt illa för att.. aa... sen äta :) mm... nu låter det som jag har värsta ätstörningen, men jag är faktiskt bara sjuk.

Jag lyssnar på lite musik för att återuppleva gamla goda minnen.
Jag har faktiskt haft min bästa tid i mitt liv här på Tjörn.
Det finns några minnen jag ALDRIG kommer minnas och ALDRIG sluta tänka på.
Och det är den bästa tiden i mitt liv HELT KLART. & det är den såkallade "häggvallt-tiden".
Alltså när jag flyttade hit för precis ett år sedan och började  på häggvall. Jag lärde känna Dunda, Jimmie, matte och Said. Det var då i 9an. Man var störst, men kunde fortfarande bete sig som största barnrumpan. - vilket vi gjorde. Vilka töntar vi var :) men vi lekte precis med ALLA. jag menar vafan, vi lekte till och med me lärarna haha! Häller olja på golvet så folk ska halka, någon rökte inne, en annan drog ut hela branslangen genom korridorerna, trummade på väggarna, fan vi gjorde allt :D
Dessutom umgicks vi som fan efter skolan också. det var på den tiden det började bli vår och varmt som vi började umgås på fritiden.
Jag och Dunda brukade gå till Emran som jag inte kände alls då och göra musik. Jag och Jimmie käkade mackor, och åkte moppe haha.. gården var vi typ stammisar på.
Loka hela tiden eller almön. Fast jag hatade 'Almön... ändå åkte jag dit för att det blev på något sätt värt det när man var med mina absolut bästa vänner på länge. Finns få som dom. Herregud.
Vi hade några stammis låtar.
Kapten röd - trasig
Kapten röd - stjärnorna finns här
du e la go eller vafan den heter
sexy can i
 osv...
alltid när jag hör dom får jag panik för jag SAKNAR dret så mycket. och jag VET att det ALDRIG kommer tillbaka. ALDRIG.
Dunda och jag bor ju praktiskt taget tillsammans nu när jag och Labben är tillsammans, så han träffar man ju. Men Matte, när man väl träffar han - det är något skumt. som om jag är de svarta fåret som splittrat alla två gånger till och med. Jimmie har jag inte sett på år och dagar... och said ska flytta.
Även om vi skulle sammlas allihopa igen... det skulle aldrig bli som förr., aldrig.
Så vad kan man göra mer än att le och tänka tillbaka ibland.
Jag har det trots allt underbart just nu också.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0