På bättrings vägen!

Halloj! ♥

Jag somnade igår som tur var tillslut! Som ni vet så kände jag mig, eller var så dålig att det kändes seriöst som att jag låg på min dödsbädd haha :) Men självklart gjorde jag inte det, vilket är tur!
Efter att ha pratat med Lab via msn/cam så skulle han hoppa in i duschen (& jag fick inte se på.......Haha!!) och sen logga in igen och fortsätta prata med mig. Tror ni inte jag låg och sov då?? :D
Vaknade dock mitt i natten igen och hade feberdrömmar. Jag slutade bråka med min mage i går kväll - de vill säga - jag slutade må illa och kunde dricka ett glas vatten. - Men febern var kvar länge. Jag tror den är kvar nu också, men inte lika hög. Igår var den så hög att mamma ryckte typ till när hon tog på mig haha. Fast vi tog aldrig tempen, för jag hade ändå inte lyckats svälja en tablett mot det och att den stannade där. Nej du...

Idag känner jag mig bättre. Men jag kan loova er att man är lagom svag när man inte ätit eller druckit förutom ett glas vatten på ett och ett halvt dygn! Så jag stannar nog i sängen och försöker dricka en cola samt äta ett päron :) Det är nog det ända jag får i mig idag. Mer vågar jag inte, haha.

Men ni fattar inte hur glad jag är idag!
Jag är på bättringsvägen - känslan är obeskrivlig :D

Jag skall nu checka min mail, sedan återkommer jag igen! :D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0