Känner mig som ny...

Hej igen.
För allas information har jag tagit bort min facebook. Tråkig sajt, som jag fastnade vid. Jag har givit upp bilddagboken också - ursh.
Från och med NU är det bara bloggen som gäller :)

Stenungsund idag med Dunda och Jimmie var roligt... Vi skojade som vanligt. Finns inte så mycjet att säga mer än att vi gick lite i affärer... köpte lite godis.. och dom käkade på sibylla. Sibylla är för övrigt SVIN äckligt.

Imorgon är det skola såklart, sen skall jag prata med Rick om att låna lägenheten. Det skulle betyda alldeles för mycket om han kunde tänka sig det. Hoppas på det...

Aja, nu ska jag sova :) good night!

" I wanna lay you down on a bed of roses...
- For tonight i sleep on a bed of nails...
- I want to be - Just as close as... The holy ghost is.
.... And lay you down...
On the bed of roses."

Ta åt dig vart ända ord.
Du är allt som betyder.
godnatt min ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0