"i wont cross this streets before you hold my hand.."

Nu är jag hemma igen.. Känns som det var ett tag sedan, haha. Men här är jag - i min sköna säng!
Dock kommer det kännas konstigt att sova utan min älskling...
Jag lyssnar för tillfället på the red jumpsuit apparatus - face down. Känner att den låten är bra för tillfället.

Imorgon blir det skola då.. Det blir säkert kul, men FÖRST möte klockan 09.00 in dah komunhouset in skärhamn.
Mamma kör mig dit, så jag slipper gå upp så satans tidigt :) jiha.

Min älskling skall vara borta ett antal timmar imorgon, men jag hoppas sannerligen att han kommer hem så pass tidigt att jag hinner träffa han :)
Jag älskar honom så sjukt mycket. - något jag verkligen hoppas att han förstår.
alla har det jobbigt ibland, right. Detta är upplöst nu. Bara jag får vara med dig. Mitt hjärta - den jag lever för <3
 
Alltid <3


"this dosen't hurt she said" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0