hjälp?

Haha hela min axel har fått nervryckningar (?) känns as sjukt!

Mitt rum är så otroligt kallt att varje morgon när jag vaknar upp så är jag förkyld :D Har ni också detta problemet?
- så varför har jag det så kallt då? Jo därför att jag har golv värme i mitt rum och den värmer bara tills rummet kommit upp i den temperaturen den är inställd på. Men undernatten blir det kallt igen! Det kommer antagligen från fönstret.
På sommaren har jag problem tvärt om. Då måste alla fönster rutor vara öppna om jag ska kunna sova. Jag hatar verkligen när det är för varmt eller för kallt i ett rum.

Hmm... Jahapp. Jag är otroligt hungrig - och det ska bli så GOTT att gå upp och käka en stadig frulle. Limpis, A fil... osv. Te kanske? var länge sedan. hihi jag mår så BRA!

Vill träffa älskling! NU NU NUUU...

Aja, upp och käka frullis nu!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0