haha

Hur tror ni det gick med mitt "gå upp klockan 06.45"?

ye... blev till att jag gick upp klockan halv åtta istället :) Hade inte mamma gått ner och bankat på mig vet jag inte vaad jag hade gjort.

Det var något seriöst fel på mig i natt. Jag somnade vid kvart över fem. Och i timmar låg jag bara i sängen och fantiserade en massa! Jag drömde mig typ bort och tänkte på allt möjligt.

Till exempel framtiden. Vart kommer jag bo?

Eller i sommar... Vart ska jag vara? Jag vill bila någonstans....

Sånt låg jag och tänkte på. Tills jag helt plötsligt från INGENSTANS fann ro och somnade in hur fint som helst.

Sen vaknade jag upp och när klockan ringde trodde jag att jag var sten rik och hade en levande väckar klocka. I form av en buttler som sjöng när det var dags att vakna haha.

Jag förstår inte varför jag trodde detta, jag var för det första helt vaken och för det andra så skulle jag bli skit sur ifall någon ställde sig och sjöng på morgonen. FY och BLÄ.

Just nu sitter jag i skolan. Vi har haft engelska och Spanska.

Glosorna på engelskan gick prima skinka. Ska göra ett litet arbete också - påmin mig om det!

Spanskan är ju som vanligt. Man sitter där och låtsas fatta någonting medans man lydigt härmar vad läraren säger.
Jag kan ju erkänna att det ända jag kan på spanska är

Amarillo
azul
rojo
gris
marron
blanco
negro

gato..... typ.


Och nu har vi Matte med Jan the man.
Kul.... eller?
- Det funkar.

Ha en bra dag tills vidare.

Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0