wooow, här rinner tiden iväg!

Haha, tro det eller ej men jag fastnade totalt i en sex blogg :S Det var ganska intressant måste jag säga... Eftersom det hon skriver inte endast handlar om samlag och sån shit, utan även tjejer, killar, relationer och fördomar!

Däremot så tror jag minsann att det är hög tid att pallra mig neråt och klä på mig lite om jag skall hinna vara med älskling idag. Fast han skall väl träna eller något som vanligt... riktigt tråkigt när allt kommer omkring då dom tränar i typ två timmar. Så alltid när jag kommer till honom tar det knappt en timma så ska han iväg (jag har fått följa med dom 2 senaste gångerna dock) sen tränar han i två timmar, är hemma nio sen åker jag hem tio... buhuhu...
Men det är hans intressen - så jag är bara glad för hans skull egentligen :)

Anyway.. dags för fixning!

hörs snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0