Visar att jag lever!

"i am alive like a star, like a hero´blaaabalal"
HEHE, passar ju bra nu när jag ska visa er att jag inte är död även fast jag uppdaterat otroligt dåligt sedan igår eftermiddag :)
Låten hatar jag egentligen, men den var på bussen så jag har den verkligen i huvudet nu.

Igår var jag hemma hos Labben och fick träffa hans faster från makedonien (tror jag?) samt hans farbror och hans fru och hennes barn :)
Det var lite pinsamt där i början när jag skulle helsa på hans faster för hon kan ju inte svenska, och min albanska är lite ringrostig just nu ;) Men men, det är inte lätt när det är svårt!
- Jag blev däremot jätte glad av att se Labbens farbrors barn... haha vilken beskrivning. Iallafall, dom har en son som är det vaaackraste som finns! (Han är två år gammal typ, ifall ni undrar varför jag låter som ett as jämt emot Labben nu haha - ni förstår). Han har dom stööörsta ögonen i världshistorian och dom läääängsta ögonfransarna och det stööörsta leendet och världens finast heeesa röst :D - jag låter ju som om jag vore kär i en två årig liten unge haha - men han är precis en sån där perfekt unge som man vill ha för sig själv :D I framtien ska jag ha en lika dan, haha...

Efter det så gick jag hem till Rick för jag skulle sova där.
Labben kom lite senare :) Det var underbart ♥

Nu har jag turism :)
Hörs sen !

Här har vi Jacqline och närkar när dom är grill masters i midsommras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0