Väckar klocka?!


Medans
jag gjorde nederstående testet om mig själv så kom frågan vad står din väckar klocka på?
kom jag på att eftersom att jag inte har någon mobil för tillfället så har jag heller ingen väckar klocka!! Och jag är alltid själv hemma när jag vaknar.. Hur skall detta gå!!

- Jag rusade upp ur sängen och försökte rota fram pappas julklapp som han lite retsamt givit mig för han tyckte det behövdes ;) EN VÄCKAR KLOCKA av den morderna versionen. DVS drivet av batteri... Men eftersom jag inte behövt batteri till något annat sen jag flyttade hit så vet jag inte vart de finns batterin. Jag sprang halvt hysterisk upp för trappan och rotade i lådor, skåp, kylskåp och över allt jag kunde tänka mig hitta batterin. Men icke sa nicke.
Jag rusade ner till mitt rum igen och började rota fram den ANDRA väckarklockan som jag (hör och häpna9 också fått i JULKLAPP fast av MAMMA. Vet ni vad det roliga är? - Att dom inte pratat ihop sig, haha... Anyway - denna är lite klurigare. Den är av gammeldags design, så man måste skruva o grejer för att få igång den. Jag tror jag har lyckats med mina (tekniska) nävar att få den igång, dessutom hoppas jag att jag fått igång larmet också, för de var lite svårt att förstå sig på ser ni...
Dessutom TICKAR den något förjäkligt...

Men nu är det hög tid att sova.
Vi får se om den väcker mig imorgon gott folk!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0