upp

Jag sitter och kikar på barnfilmen upp. Ni vet den med ballonger?
Och det slog mig hur otroligt soooorgliiiig den är i början....

Han möter henne när dom är typ fem år gamla... Sen gifter dom sig. Så får man se en revy på deras liv tillsammans. Deras dröm är hela tiden att upptäcka en oupptäckt plats i sydamerika, så när dom är gamla så köper han två biljetter till venezuela .. så skall han ge henne biljetterna när dom har pick nick på en kulle. Så blir hon sjuk på vägen dit. Han hinner inte ge henne biljetterna innan hon blir döende.

Tänk er att förlora den man älskat och levt med i hela sitt liv?
Jag hade inte klarat det. Jag hade bett till gud att jag var den som fick göra det först... Tänk att vara kvar ensam..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0