Trötter...

Jag är så otroligt trött att jag definitivt kommer att somna i solariumet.
Men det har jag gjort förr och tyckte det var ganska mysigt faktiskt ;)

Jag sitter på en "puffkudde" (ni vet en sån stor jävel man kan ligga i) framför brasan - iklädd morgonrocken och funderar på om jag ska gå ner och fixa mig lite trots att jag inte fått tag i bejby?
Då har man liksom något att göra iallafall.
Okej, jag kan ju inte direkt sminka mig och så när jag skall sola, men jag kan klä på mig lite nice kläder och fixa håret :)

Grejen är den att jag vill göra det, men jag är så trött så jag orkar inte...
Men om jag inte gör det så kommer jag somna, och det vill jag inte. För då kommer jag vakna upp och ångra att jag någonsin somnat!

J A G   H A T A R   A T T   M I S S A   E N   D A G   M E D    Ä L S  K L I N G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0