test för skojs skull

  ska försöka svara seriöst den här gången, haha!

Vem:

Pussade du sist?  Älskling så klart!
Tänker du på?  Emmy faktiskt haha..
Är din bästa vän?  Emmy winther, Hannah Katz & Labben såklart ♥
Finns alltid där för dig? Labben och Emmy.
Förlåter du aldrig?  - Det finns bara en, och det krävs inga namn för att personen ska veta det.
Pratade du med på msn sist? Labben
Ringde dig sist?  minns ej, men skulle tippa på mamma, pappa eller lab.
Skrev det 9:e smset till dig?  har ingen mobil för tillfället.
Önskar du var med nu?  Älskling.
Var din första kärlek? Man tror verkligen att man hittat sin första kärlek fram tills man gör det på riktigt, och jag har nu träffat min ♥

Har du:

Ett förhållande?  Ja!
En bästa vän?  Ja
Bra föräldrar?  i guess.
Ljugit för en vän?  what kind of friend is that? - just en sån jag slängde åt helvete .
Blivit anmäld någon gång?  aa.
Stulit något?  imma bad guuurl cant u see? nej jag skoja. men ... Jo.
Gråtit över någon av det motsatta könet?  pretty much - yes.
Slagit någon av det motsatta könet?  aa spöa på någon i umeå :)
Kysst någon av samma kön?  eeeh... vad tror du om mig?! - SJÄVKLART :) i liked jacqlines tungpiercing, höhö :D


När:

Hade du riktigt roligt senast?  riktgit riktigt riktigt roligt hade jag i alanya 2008. Men riktigt roligt hade jag igår när jag och labben skulle sova haha :)
Grät du sist?  Igår?
Skrattade du sist? igår?
Snusade du sist? länge sedan.
Ska du sova idag?  direkt efter bolibompa.
Skrek du på någon sist?  igår skrek jag när jag försökte förklara något på pizzerian - men jag märkte de inte själv :D
Mår du som bäst?  När jag är med baby.

Vad:

Har du för mobiltelefon?  den är typ osynlig
Har du på dig just nu?  svarta jeans , vit t shirt, stövlar, jacka och halsduk.
Lyssnar du på just nu?  Några fjortisar i datasalen som diskuterar hur fulla dom ska bli.
Vad är din hårfärg?  brown nigger.
Är dina framtidsplaner?  att få flytta hemifrån och bli rik som en jävla idiot.
Tänker du på just nu? att min mage pratar med mig?
Fick dig att gråta sist? Love mayn.
Hatar du mest av allt? otrohet och porr.

  Tycker du om på din kropp?  när jag drar in magen?
Får du mest komplimanger för?  brukade få komplimanger för min "platta mage" .. men sen slutade jag rida -.- SNART är den back! annars brukar de vara mina läppar :)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lab

älskar din mobil, ja vill me ha en sån :O

2010-02-24 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0