Svar på erat jävla tal.

Kommentarer
Postat av: anonym

Så Labben bestämmer vad du ska ha på dig? Och får då då samtidigt kontroll över dig!!

2010-02-13 @ 15:24:04

Postat av: Linnea

vem fan e du?
klart han ska ha kontroll över sin kvinna ;) Jag gillar killar som har kontroll bättre än rövslickande idioter.

2010-02-13 @ 17:06:09
URL: http://linnets.webblogg.se/

Postat av: anonym

Handlar det inte om att ge och ta här i livet? Vad får du i gengäld Linn?

2010-02-13 @ 18:33:20

Postat av: Anonym

Tänk om Labben kunde acceptera dig för den du är och inte för den han vill du ska vara.

/En vän

2010-02-13 @ 18:36:35

Postat av: Anonym

Håller med föregående talare

2010-02-13 @ 18:37:48

Postat av: Linnea Edlund

Okej en sak skall ni ha jävligt klart för er.
Ska ni ge mig råd - gör det inte anonymt för just nu beter ni er helt jävla sär.
För det ANDRA. INLÄGGET ÄR INTE ENS SERIÖST?!
För det tredje, vem är du "en vän" som säger att han inte accepterar mig för den jag är? Han accepterar mig för den jag är - detta handlar om ett klädesplagg? inte att han inte är nöjd? det är ju det han är & det är ju vad han ska se inte alla andra. Så käft bara.
Ge och ta? Tro mig haha vi ger och tar ;)

Dessutom är det antingen någon som är vuxen som kommenterar (jag misstänker en person jag ogillar otroligt mkt) eller så är det någon LILL vuxen.

NI vet ingenting om mig och han, ni väljer att tro det. JAG hade inte stannat kvar vid honom om jag kände mig tvingad till något för i helvete, ni som känner mig på riktigt och är RIKTIGA vänner till mig VET att det är sant att JAG inte tar sån SKIT.
tack för mig :)

2010-02-13 @ 19:45:21
URL: http://linnets.webblogg.se/



Hahahahaha jag sitter här i min säng och skrattar röven av mig.
Detta är kommentarerna ifrån inlägget "magtröja".
Kul att ni försöker "bry" er om mig - fast vi alla vet vad det egentligen handlar om.
Folk som kallar sig vänner, men egentligen bara är avudnsjuka.
är detta tacken man får över att ha kill kompisar?
Vem det än är som kommenterar "en vän" du är inte min vän längre.

Ciao.

Jag älskar när folk är avundsjuka på mig :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärleken är blind brukade min mamma och pappa säga till mig och min syster,när vi var i din ålder. Och det vet jag nu att jag var.Du är nog lite blind just nu och jag förstår detta. Ta det bara lite försiktigt och försök att lyssna in.



En vän

2010-02-13 @ 21:32:27
Postat av: Linnea Edlund

Du, kalla dig inte en vän till mig om du ska va sån. Och i min ålder? Jag är ung men jag är inte dum. Jag har varit med om mer än du kan ana - så jag behöver inte råd från en ANONYM jävel. säg vem du är så ska vi se hur mycket jag lyssnar. eller vad är du rädd för?

Går det här mycket längre kommer jag kolla upp var i från dessa kommentarer kommer ifrån. För jag vill inte ha dig dömmandes mitt ömdömme.

Haha, det är ju skrattretande egentligen... Att jag skulle vara blind?

Kärleken är inte blind. Bara om man är idiot. Och jag är inte idiot så länge jag vet vad jag givit mig in på vilket jag gör.

Tror du att du är någon slags gud som vet hur han/jag/oss fungerar? Det tror inte jag.

Ge mig inga fler äckliga anonyma råd. tack.

2010-02-13 @ 22:05:47
URL: http://linnets.webblogg.se/
Postat av: Anonym

inse fakta anonym. du gör dig själv en tjänst om du slutar prata om ditt misslyckade liv. ja fattar inte ens varför ja sitter och tjaffsar om hur bra jag är för henne? hur kan kärlek vara blind? kärlek är kärlek, du kan ha kärlek till exakt allting. ja tänker inte sitta och skriva en bok till dig vilket kan behövas men nej inte från mig. sa din mamma att kärlek är blind? HAHAHA, du lägg ner ditt liv, du gör många en tjänst. JAG HAR KONTROLL ÖVER LINNEA!! och det känns jävligt bra! håll dig till din mamma så ska du nog se att du blir precis som hon, misslyckad förälder en vacker dag. tack förresten, du ger oss ännu en anledning till att hållas oss taightare ;)

2010-02-14 @ 01:50:42
Postat av: Linnea Edlund

Lugn nu haha!

- Jag tycker fortfarande det är fel att säga att någon över huvud taget har "kontroll" över mig. Det vet vi alla att innerst inne så är det rent omöjligt att ta kontroll över någon annan människa såvida du inte är hitler... och det tvivlar jag ganska starkt på att Lab är :D

Däremot så handlar ett förhållande om ATT LYSSNA IN DEN ANDRE PERSONEN OCH FÖRSÖKA GÖRA DEN MÄNNISKAN GLAD OCH INTE LEDSEN vilket jag hade lyckats med ganska rejält om jag varit så som ja var innan.



Det handlar om att ge och ta haha...

2010-02-14 @ 09:25:19
URL: http://linnets.webblogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag har kontroll över dig och ska göra ditt liv till ett helvete för kärlek är blind mannen......

2010-02-14 @ 11:10:15
Postat av: Linnea Edlund

Jag älskar dig!

2010-02-14 @ 21:46:31
URL: http://linnets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0