Sun is shining

God dag ♥

Vad händish?? :D haha.
- Själv sitter jag i sängen och väntar på att min hjärna skall orka kliva upp och duscha min kropp :) Men det kommer nog dröja 10 minuter till om jag skulle tippa på något...
Vad ska ni göra idag?
- Själv ska jag in till stenungsund alldeles själv på återbesök vid läkare :) Lab jobbar ju idag duktigt nog... Tänk att gå upp så tidigt som han gjorde och ska göra hela veckan på ett lov? Det är ju starkt som fan!
Ungefär som mig och Emmy i somras :D haha upp 6 hem 16 ! men cashen rullade ju in som i nerförsbacken här vid mig så det var värt de :D

Anyway... Just nu är livet ganska hårt för jag måste duscha och åka buss. Sånt är onödigt jobbigt tycker jag! 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0