Sun is shining!

Jag blir alltid på så otroligt BRA humör när solen skiner som den gör just nu :) efter månader av snö och storm, så lär man sig verkligen uppskatta de lilla sol man får!
Alltid när det är sånt här väder ute blir man sugen på att gå en prommenad :D Men jag tror de blir bussen sen ändå. Eftersom det gäller att spara tid nu när jag måste vara hemma 5 igen och ska hinna träffa baby innan!
Vi skall nog bara chilla hemma hos honom ♥

Jag funderar på om jag inte skall försöka klippa en bild på mig och han idag?
- fast vi alla vet att det inte kommer bli så eftersom att det är svårt... haha!

Jag vet inte riktigt när jag skall åka till honom.. Han sa att han skulle höra av sig. Men FAN VAD LÅNG TID det tar :O

Jag har iallafall dumpat min morgonrock nu, och ersatt det med MJUKISAR :D
Palla vara snygg nu? Hela kroppen svider typ fortfarande så, varför plåga sig själv med massa tight shit?

Det gör jag inte förs än vi skall åka :)

Btw, de mobila bredbandet följer inte med eftersom de är för dyrt utomlands. MEN jag kommer koppla upp mig på hotellets internet så ofta jag kan! Jag ska försöka göra morgon, mitt på dagen och kvällen :)
Jag vet inte hur uppdateringen kommer bli ikväll när vi är i London, men de ska nog gå ska ni se! Kanske kan installera mobilblogg? Hur gör man? Någon som vet??

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Nämen tack! Det kom oväntat, haha, tack igen, bless you!



Haha, men det är en sånn sak endast Nora kan göra. Jag menar, att BRÄNNA nudlar är ganska... dumt men that´s who I am =D

Peace and love

2010-02-26 @ 12:39:55
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Anna

okey hehe ;) tack

kram

2010-02-26 @ 12:43:51
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0