Sorgsen..

Älskling, jag känner mig så otroligt sorgsen utan anledning. Jag vill ha dig här. Jag vill att du ska krama om mig, klia mig på ryggen och säga med din underbara röst att du älskar mig. Säga att allting är perfekt och sedan trycka på TVn och bara ha mig i din famn i soffan... hålla på med mitt hår... säga  att du älskar mig. Jag vill höra det hela tiden.
Jag vill ha dig här... Nagla mig fast vid dig och aldrig släppa. Jag vill att du skall hålla fast i mig och aldrig släppa.
Att du var här nu... Log med dina underbara ögon och verkligen kollade in i mina och sa att du älskar mig. Nu. Jag kan inte sova annars.
Jag behöver dig här. Jag vet inte varför, men jag är på sånt humör just nu.
Kanske är jag orolig inför imorgon.
Kanske gamla minnen från våran "motvind" har dykt upp igen.
Jag behöver dig här Labben.
Hela tiden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0