Solat! :D

Nu har jag ÄNTLIGEN soooolaaat! ;)
- Ni vet hur det är när man solar. Först ser man bara lite skillnad, sen blir man as brun dagen där på :D Skillnaden nu är att jag ser det ganska tydligt redan nu!

Ansiktet tog jag det lugnt med och solade bara i 10 minuter för att jag vill inte bränna det :) så la jag en tröja över ansiktet resten av tiden, men eftersom att jag var tvungen att kunna andas också så täckte jag bara från näsan och uppåt, vad tror ni har hänt nu?? ;D haha, jag har en fin rand mitt i fejan :D
Men de rättar jag till imorgon och på Teneriffa ;D

Som sagt, redan nu ser man lite color ;D
Börja med face randen ! HAHA!

Fram ifrån ser man inte så mycket, men visst anar ni att de är mörkare från läpparna och neråt? :D hahahah.

Take a look att my best friend "randen" ....
men han lär växaa i teneriffa :D hihi!

Kommentarer
Postat av: Lab

visa lite till då komigen...

2010-02-24 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0