snö...

Nu får det väl räcka??
Det har snöat så mycket här på Gotland under natten att pappa får sopa fram bilen under allt vitt fluff. Den blev precis tillräckligt synlig för honom att åka iväg.

Jag tror att pappa skall åka och handla. Gustaf skall nämligen ha partaj idag med tanke på att han fyllde 13 för två dagar sedan. He´s a big boy now! eller? njaa... tvek på den. haha.
Så snart kommer iallafall huset fyllas med småtting nyblivna tonåringar. Sällan att jag inte är den enda tonåringen i släkten längre :(

För övrigt kan jag inte göra annat än att fokusera på all snö och känna mig lite småhungrig... Så jag kanske skall börja leta mig uppåt från sängen mot köket? Jobbigt haha... Ändå sitter jag upp.

Jag ser att det finns pappar här. Hitta en blyerts och skissa lite? var länge sedan. Är bokstavligen as kass nu för tiden, men när jag var liten gillade jag att måla av Christian Walz - artisten - för jag var så kär i han haha. Och jag gjorde det bra... Nu är jag så dålig att folk aldrig kan tro på att jag någonsin varit bra.

Anyway.. Finns liksom inget mer att skriva än att imorgon åker jag hem! Träffa Lab ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0