Snö, snö och SNÖ!

När jag kikar ut genom fönstret så är det ju helt galet vad mycket snö det är !
Hur skall jag kunna gå ut idag utan att serilst försvinna i djupet!
Jag var lite orolig för mamma i morse ;) haha, det kan inte vara lätt att vara 1.60 alltid... Fast jag är iförsej bara 5 cm längre... Så jag ska nog inte säga så mycket.
Det blir till att klä på sig ordentligt innan jag går ut idag :) Men frågan är bara MED VAD? Eftersom att mössa och vantar ligger hemma vid älskling...
Men men, men ordentliga strumpor i mina stövlar så fryser man ändå inte :) Det har jag lärt mig, att sålänge du inte fryser om fötterna så överlever du..
Och det är ju bara 3 km.
Och efter gårdagens livsstil så är det fanimej på tiden att jag rör på mig.

Jag hoppas bara att det inte börjar snöa igen lagom tills jag ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0