slutar 12?!

Vill ni veta en bra sak?? ;D Iallafall för mig - jag slutar skolan tolv.
Fan vad SKÖNT. Det gjorde verkligen min dag iallafall.
Hoppas jag får tag på bejby också eftersom jag tänkte sola idag. Och därför tänkte jag kolla om han har tänkt sig att träna idag och isåfall med sin kära vän eller om han passar på när jag solar för om han ska träna själv så är de ju mycket grymmare att göra det nu direkt efter skolan. Jag tror nämligen inte att mannen är i skolan!
Det är detta som är de negativa med att inte ha mobil. MAN FÅR JU INTE TAG I MÄNNSIKAN :) sån tur då, att jag har min dator med mig och kan vara uppkopplad på MSN. För känner jag honom rätt så loggar han in på MSN innan han ska spela sina jäkla spel. Love you :D haha.

Har precis kämpat mig igenom en seg matte lektion, och väntar nu på mindre seg Svenska.
Svenska är ganska roligt faktiskt. Fast det finns dock tråkiga delar av Svenskan också, så jag sitter här och ber för mig själv att det ska bli roligt iallafall...

Tills vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0