Sjuka & mindra sjuka minnen haha!


Jag kan ju börja med att berätta om den där gången då Emmys väska brann upp under tiden hon åkte på Idas moppe haha. Jag och Mickan kom efter och våran gick lite långsammare. Så vi ser helt plötsligt typ 20 meter framför hur Emmy står och dansar segerdansen. Wtf?! Så helt plötsligt börjar Mickan skrika. "MIN BIKINIIIII" hahaha, så kollar jag framför moppen så ser jag hennes bikini helt uppbränd. Vi kör framåt mot Emmy och upptäcker att det ligger massa brända tamponger överallt som har puffat upp som popcorn, och ölburkar som pyser. Då hade alltså emmys väska tagit eld! HAHA.

Jag och Emmy i Alanya/Turkiet 2008, what else can i say??

En sjukt misslyckad Valborgs fest i sjuan eller något hahaha asså vad hände där? Allas miner är ju fan roliga.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
Emmy och Bella i mitt kök i somras! Vi skulle på Lau basar heter det, en slags fest på Gotland "typ" Så oskade det och regnade som aldrig förr! Så dom hittade ett eget litet sätt att roa sig på :D hahahahahaa.

I början av åttan eller något :) Jag och Emmy dansar runt hemma vid mig.
Vi busade ordentligt sen på kvällen ! Stal bl.a pappas dyraste vinflarre helt i onödan! :D Tur att vi inte är så dumma längre hahaha.

Grillade i somras med Julia, Emmy och Alva :D

Burn och hemlig ingridiens innan fidepubben i somras med Emmy, Alva och Julia :D

Emmy hemma vid mig innan en Ljugarnskväll som jag aldrig kommer glömma även om jag vill :) Det var roligt tills det blev för sent!


Stranden med Emmy och Jac. Jag som dricker colan :D

Här är man typ........ svett :D hahahaha. Danskväll.

 

Stranddagarna var nog dom roligaste <3

 

SÅ Jag saknar min bitch !


Kommentarer
Postat av: e

u&me

2010-02-05 @ 00:06:51
URL: http://wemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0